سخنگوی ستاد پیشگیری با کرونا در یزد خبر داد؛

استمرار نظارت جدی بر فعالیت اصناف تا قطع چرخه شیوع کرونا در یزد

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: نظارت جدی بر فعالیت اصناف، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی تا قطع کامل چرخه شیوه کرونا در این استان ادامه دارد.

به گزارش یزدی نیوز«‌فخرالسادات خامسی هامانه» در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که استان یزد اولین استان‌ کشور بود که جلسات مقابله با شیوع کرونا را با حضور مدیران اجرایی و نظارتی تشکیل داد، اظهار کرد: قبل از همه استانها در یزد اقدام به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مراکز تجمعی و اصناف صورت گرفت ‌و علی‌رغم این‌که شاهد شیوع بیماری کرونا در استان بودیم اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی در این رابطه انجام شده است.

 
وی افزود: در حال حاضر نیز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد استان بستگی به اعلام وضعیت پاک و سفید دارد که این به تصمیم گیری ستاد ملی کرونا باز می‌گردد و تا این لحظه نامه و گزارش رسمی در خصوص وضعیت استان به دست ما نرسیده است.
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با بیان این‌که نظارت جدی بر فعالیت اصناف تا قطع چرخه شیوع کرونا ادامه دارد، گفت: سفید شدن وضعیت استان در بحث شیوع کرونا مستلزم همکاری مستمر تمام اقشار جامعه است.
 
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد، گفت: نظارت جدی بر فعالیت اصناف، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی در ایام بروز و شیوع بیماری کرونا تداوم دارد.
 
خامسی هامانه تصریح کرد: در سطح شهر یزد نیز بیش از ۴۰ گروه وظیفه گشت و کنترل اصناف را با جدیت برعهده دارند که در این رابطه تعدادی از واحدهای متخلف نیز پلمب شده است.
 
این مسئول ادامه داد: خوشبختانه با اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در استان یزد شاهد کاهش ترددها و رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم بودیم و جامعه در حال حاضر آگاهی خوبی در رابطه با راههای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به دست آورده است اما همچنان باید هوشیار باشیم و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..