بازگشایی تمام مدارس ابتدایی و متوسطه استان یزد از ۲۷ اردیبهشت

مدیر کل آموزش و پرورش یزد گفت: کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه این استان به جز مدارس کودکان استثنایی، از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری دایر می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوز«عباسعلی دانافر» در نشست ویدئوکنفرانسی با تمام روسای آموزش و پرورش استان یزد، ‌اظهارکرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی یکی از ضرورت‌های اجرایی در فرآیند اداری و آموزشی مدارس استان است.

 
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه استان یزد به جز کودکان استثنایی، از ۲۷ اردیبهشت ماه امسال به مدت یک ماه دایر می‌شوند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش یزد،‌گفت:‌ این بازگشایی به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش‌آموزانی است که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره‌مند شوند، انجام خواهد شد.
 
دانافر تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب نیاز و به صورت داوطلبانه بوده و آموزش‌های غیرحضوری از تلویزیون و در بستر شاد همچنان ادامه دارد.
 
این مسئول ادامه داد: با توجه به تعیین زمان ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم،ارائه خدمات حضوری به دانش‌آموزان این پایه تحصیلی، تا دهم خرداد ماه انجام می‌شود.
 
وی به تخصیص اعتبار لازم جهت تهیه مواد ضدعفونی به مدارس اشاره کرد و بر ضرورت اندیشیدن تمهید لازم برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و توجیه دانش آموزان تاکید کرد.
 
 
به نقل از آموزش و پرورش یزد، مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول با رعایت جوانب بهداشتی از مردادماه آغاز می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..