مدیر کل دامپزشکی یزد:

حفظ سرمایه‌های دامی کشور خط قرمز دامپزشکی است

مدیر کل دامپزشکی استان یزد با بیان این که حفظ سرمایه‌های دامی کشور خط قرمز دامپزشکی است، گفت: در همین راستا نیز گفت: حفاظت از سرمایه‌های دامی کشور و حفظ رونق اقتصادی جامعه در رأس برنامه‌های کاری دامپزشکی است.

به گزارش یزدی نیوز«علی فاتحی نیا» ضمن بیان این مطلب، افزود: دامپزشکی به عنوان بخشی از بدنه‌ دولت خدمت‌گزار، با تمام قوا در حال ارائه خدمت در زمینه تأمین بهداشت عمومی، امنیت غذایی و حفاظت از سرمایه‌های دامی است.

 
وی خاطرنشان کرد: دامپزشکی با نظارت بر مراکز پرورش و تولید دام و طیور و حفاظت از سرمایه های دامی، نقشی خطیر در رونق تولید و حفظ اقتصاد جامعه بر عهده دارد.
 
این مسئول مبارزه با بیماری‌های واگیردار و مشترک بین انسان و دام را از مهمترین وظایف دامپزشکی بر شمرد و تصریح کرد: کنترل و پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌های مهلک مشترک و دامی از طریق نظارت مستمر بر واحدهای پرورش، کشتار، فراوری، حمل و توزیع انواع فراورده‌های خام دامی و حصول اطمینان از رعایت شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای در این واحدها از دیگر حوزه‌های خدمت‌رسانی این ارگان است.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت سرمایه‌های دامی کشور، ابراز امیدواری کرد که دامپزشکی کشور با خدمت صادقانه و جدیت تمام در سال جاری، بتواند ادای حق کرده و نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، جامه عمل بپوشاند.
 
به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، فاتحی‌نیا خدمت رسانی به آحاد جامعه و حفظ اقتصاد پویا را جزو موارد مهم و مورد توجه خواند و اظهار کرد: دامپزشکی با تلاش مستمر در حوزه  خدمت رسانی به صاحبان صنایع دام و طیور نقش اساسی در رسیدن به این مهم ایفا می‌کند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..