اپلیکیشن جمع آوری پسماند خشک در یزد طراحی شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از طراحی اپلیکیشن جمع آوری پسماند خشک از در منزل در این شهر میراث جهانی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«حمیدرضا رحیمدل» با اشاره به اهمیت برنامه های شهرداری برای مدیریت پسماند در سطح شهر یزد، اظهار کرد: اپلیکیشن جمع‌آوری پسماند خشک شهر یزد طراحی شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 
وی با بیان این‌که زباله‌های خشک از درب منازل تحویل گرفته می‌شوند، افزود: از این پس مردم می‌توانند از طریق نرم‌افزار موبایلی درخواست جمع آوری زباله خود را ثبت و این مهم را انجام دهند.
 
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد، گفت: از نیمه دی ماه سال گذشته قرارداد جدید با دو پیمانکار زباله‌های خشک بسته شد که در حال حاضر فعال هستند و زباله‌های خشک جمع آوری و فعلاً تفکیک دستی انجام نمی‌شود.
 
رحیمدل در ادامه با بیان این‌که در ایام قرنطینه مردم برای تقاضای جمع آوری زباله‌های خشک داشتند، تصریح کرد: در زمان پیک شیوع کرونا این امکان وجود نداشت.
 
این مسئول بیان کرد: از ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ فرآیند جمع آوری زباله انجام می‌شود و ایستگاه‌های ثابت زباله خشک هم ۲۶ روز در ماه به غیر از روزهای تعطیل کار جمع آوری را انجام می‌دهند.
 
 وی تاکید کرد: با همکاری کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر و سازمان فاوای شهرداری یزد اپلیکیشنی برای جمع آوری پسماند خشک طراحی شده که به زودی راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن درخواست جمع آوری زباله داشته باشند.
 
به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، رحیمدل در پایان خاطرنشان کرد: به افرادی که از طریق این اپلیکیشن زباله‌های خشک را تفکیک و اطلاع دهند، در سیستم اعتبار داده می‌شود تا شهروندان بتواند از اتوبوس و سایر خدمات شهرداری با این اعتبار استفاده کند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..