حمایت‌های ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا به ابرکوه رسید

جمعی از خیرین مرکز نیکوکاری مرحوم سید محمد قیومی مقیم در آمریکا و کانادا و همچنین تهران با همکاری مرکز نیکوکاری فاطمه‌زهرا(س) ابرکوه در روزهای سخت کرونایی، با تهیه بسته‌های معیشتی، دست یاری به سوی همشریان خود دراز کردند.

به گزارش یزدی نیوزدر این روزها که تمامی ایران برای شکست ویروس کرونا یکپارچه شده و نسیم همدلی و مهربانی در تمامی این سرزمین کهن که مهد فرهنگ و تمدن است وزیدن گرفته، ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز رایحه این نسیم را استشمام کرده و مهربانی خود را از آن‌سوی آب‌ها به سمت سرزمین مادری خود روانه کرده‌اند.

 
«مریم اسحاقی» مدیر مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا(س) ابرکوه  از حمایت یک میلیارد ریالی خیرین مراکز نیکوکاری «مرحوم سید محمد قیومی» و «حضرت فاطمه زهرا (س)» به آسیب دیدگان از کرونا و ایتام شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: این حمایت‌ها در قالب ۲۱۳ بسته غذایی و بهداشتی هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال به دست نیازمندان رسید.
 
وی ابراز کرد: در اقدامی حائز اهمیت، جمعی از خیرین ایرانی مقیم کشورهای آمریکا و کانادا که قریب به ۴۵ سال است در آن‌سوی آب‌ها و دور از وطن خود زندگی می‌کنند، در راستای تحقق آیه شریفه «تَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَی» با سایر خیرین از شهرهای مختلف کشور همراه شده و به آسیب دیدگان کووید ۱۹، نیازمندان و ایتام کمک کردند.
 
اسحاقی تصریح کرد: این بسته‌های غذایی و معیشتی شامل ۲۰ قلم کالا از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، قند، چای، شکلات، عدس، نخود، عسل، خرما، مواد شوینده و بهداشتی، گوشت، مرغ، پنیر، بن نان تهیه شده از کفاره روزه است که به دست محرومان شهرستان ابرکوه رسید.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..