کشف ۳۴۵ کیلو تریاک در کویر یزد توسط تکاوران ساغند

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات اطلاعاتی، ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ ساغند، ۳۴۵ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «محمدرضا هاشمی‌فر» با اشاره به دستاوردهای پلیس در مبارزه همه جانبه علیه سوداگران مرگ در استان یزد، اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای عبور یک محموله موادمخدر از طریق بیابان‌های ساغند مطلع و وارد عمل شدند.

 
وی افزود: در این رابطه ماموران با استقرار در این محور، یک دستگاه خودروی زانتیا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و آن را طی یک عملیات ضربتی قبل از این‌که فرصت فرار پیدا کند، متوقف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که در بازرسی از این خودرو ۳۴۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد، گفت: کویر مرکزی یزد از جمله مناطق حساس کشور است که استان‌های کرمان، اصفهان و خراسان جنوبی را به هم متصل می‌کند.
 
به نقل از سایت پلیس، سرهنگ هاشمی‌فر در پایان حفاظت و پایش مستمر را از جمله ضرورت های مدیریت کویر مرکزی ایران دانست و خاطرنشان کرد: پاکسازی این منطقه یکی از اولویت های اجرایی فرماندهی انتظامی استان یزد است و این امر به همت کارکنان یگان تکاوری ۱۱۹ به خوبی در حال اجرا است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..