با تلاش شبانه‌روزی متخصصان استان یزد؛

تابستان امسال مشکلی در زمینه تامین برق نداریم

معاون شرکت برق منطقه ای استان یزد گفت: به‌رغم شرایط سخت و بحران کرونا و با تلاش شبانه روزی متخصصان استان یزد، تابستان امسال هیچ مشکلی در زمینه تامین برق نخواهیم داشت.

به گزارش یزدی نیوز محمد جعفری،  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز صنعت برق اظهار داشت: در سال گذشته نزدیک به ۸۰۰ مگاوات کار تعمیراتی داشتیم و با وجودی که فعالیت ما به شیوع کرونا ارتباط پیدا کرده بود، این فعالیت‌ها بدون توقف ادامه پیدا کرد.

 
وی تصریح کرد: کار دشواری بود که با وجود همه محدودیت‌های تردد و اسکان، ۴۰ نیروی پیمانکار مشغول به فعالیت باشند تا با انجام اقدامات تعمیراتی، در تابستان با مشکل برق روبرو نشویم.
 
جعفری ادامه داد: در این ایام خدمت‌رسانی در عرصه تأمین برق از اهمیت بسیار زیادی روبرو بود و امیدواریم فعالیت‌های تعمیراتی تا پایان ماه اردیبهشت به پایان برسد و در اوج پیک بار با مشکل مواجه نشویم.
 
وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ مگاوات نیروگاه نصب شده در استان یزد داریم که از این میزان، هزار مگاوات دولتی است، گفت: با توجه به اینکه مصرف برق در زمستان نسبت به تابستان کمتر است، کار تعمیرات در این بخش از اواخر سال گذشته شروع شد.
 
جعفری با اشاره به اینکه زمان تعمیرات معمولاً ۸۰ تا ۱۰۰ روز طول می‌کشد، عنوان کرد: این زمان به اواخر اسفند و شیوع کرونا کشیده شد و مسیر با سختی مواجه شد اما پیگیری‌های لازم را انجام دادیم تا بتوانیم این روند را بهبود ببخشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..