رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد مطرح کرد:

‌ اجرای ۳۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در یزد با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ‌و ورزشی شهرداری از اجرای ۳۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در سطح شهر یزد با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز‌"‌عباس ملازینلی" در نشست هماهنگی طرح‌های عمرانی سازمان فرهنگی، اجتماعی ‌و ورزشی شهرداری یزد، ‌گفت: ۳۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در سطح شهر یزد در مرحله اجرا قرار دارد و برای این طرح ها و پروژه ها مبلغ ۳۹ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ‌ادامه داد: از مجموع ۳۳ طرح ‌و پروژه در دست اجرا، ۱۳ طرح در بخش فرهنگی، ۱۰ پروژه در حوزه اجتماعی، هشت پروژه در بخش ورزشی و دو طرح نیز در حوزه گردشگری در حال اجراست.
ملازینلی افزود: ایجاد سینمای روباز پارک مارکار، پلاتو تئاتر منطقه سه، فرهنگسرای اجتماعی منطقه چهار، نگارخانه منطقه سه، گذر سینما تک، فرهنگسرای مشاهیر جوی هرهر و ایجاد و تکمیل زمین‌های ورزشی منطقه دو از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پایان سخنان خود سیاست گذاری شورای اسلامی شهر یزد در سال جاری را جهش در انجام فعالیت‌های ‌عمرانی عنوان و اظهار امیدواری کرد: بخشی از این پروژه‌های عمرانی در سال ٩٩ به بهره برداری برسد.
 
★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..