افتتاح واحد تخصصی نوروفیدبک در یزد

no-thumbs

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، واحد تخصصی نوروفیدبک در مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی حضرت امام حسین (ع) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاحمد شیرزاد اظهارکرد: تجهیزات این مرکز با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان تأمین و پرداخت شده است.
نوروفیدبک یکی از جدیدترین شیوه‌های درمان بیماری‌ها و همچنین افزایش قدرت تمرکز و ذهن است که دراین مرکز به دانش اموزان ارائه می‌شود.
به گفته وی نوروفیدبک دقیقاً برای امواج مغزی و عملکردهای فیزیولوژیک مغز ما به عنوان یک آینهٔ پیشرفته عمل می‌کند و با استفاده از ابزارهای الکترونیک پیشرفته و کامپیوتر به ما کمک می‌کند تا از آن چه در مغز ما در حال رخ دادن است آگاه شویم.
شیرزاد گفت: مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج و خانواده، روان شناسی بالینی، روان سنجی، گفتار درمانی، بازی درمانی، اختلالات یادگیری، آموزش ویژه، روان پزشکی، مددکاری اجتماعی از جمله این خدمات است.
وی همچنین کتابخانه تخصصی روانشناسی و مشاوره و سالن مجهز ویژه برگزاری کارگاه و سمینارهای علمی و آموزشی را از دیگر امکانات این مرکز تخصصی برشمرد.
درادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش از قسمت‌های مختلف مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی حضرت امام حسین (ع) بازدید به عمل آورد.

بخش نظردهی بسته شده است..