معاون استاندار یزد:

شوراها ابزار تجلی اراده مردم هستند

معاون امور عمرانی استانداری گفت: به شوراها و هدف اصلی آن که مشارکت مردم بر سرنوشت خویش است، اعتقاد داریم و معتقدیم شوراها ابزار تجلی اراده مردم هستند.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» در جلسه شورای اسلامی شهر یزد، ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها، افزود: شوراهای شهر با مسئولیت، برنامه ریزی و تصمیم سازی که انجام می دهند بر مبنای دموکراسی قطعا در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر تاثیرگذار خواهد بود، نقش شورا در اداره امور با وظیفه مشارکت‌ در امور جامعه نقش بارزی است که بر هیچکس پوشیده نیست.

 
وی با تقدیر از شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در حمایت از مدافعین سلامت و کادر درمان، گفت: از همه دوستان در شورای اسلامی شهر که با ورودشان به رفع دغدغه‌های پیش آمده در پی بیماری کرونا همت گماردند، قدردانی می‌کنم چرا که این همت شما در کشور بی‌نظیر بود و زبانزد خیلی از محافلی است که در بیرون شهر و استان تشکیل می‌شود.
 
معاون استاندار اظهار کرد: شوراها از خود مردم هستند و شما از همه مسئولان به مردم نزدیک‌تر هستید و به واسطه مراجعات به شما، شناسایی مشکلات شهر بسیار آسان‌تر است که این موضوع در برطرف کردن مشکلات مردم و تصمیم گیری در ارائه خدمات مناسب‌تر به شهر و مردم بسیار حائز اهمیت است. 
 
به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، صادقیان ضمن اعلام آمادگی استانداری یزد در همکاری با شهرداری و شورا، در پایان تاکید کرد: در موضوعات شهری به خصوص بحث بازآفرینی با محور محله سازی با شناخت کامل محلات از نگاه اجتماعی اقتصادی بتوانیم تصمیم گیری کلان داشته باشیم و ما به عنوان دولت تلاشمان در پشتیبانی از شورای اسلامی شهرو شهرداری است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..