نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس، یک تکلیف شرعی است

نماینده مردم شهرستانهای مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌ که ماموریت‌ها و فشارهای کاری پلیس می‌بایست به افراد جامعه و مسئولان انعکاس داده شود، گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس، یک تکلیف شرعی است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا صباغیان» در جریان دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات مختلف نمایندگان مجلس با فرماندهان ناجا، اظهار کرد: رفع گرفتاری‌ها و کاهش مشکلات مردم مستلزم همکاری و همراهی مستمر دستگاه‌های مختلف است.

 
وی با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در حوزه قانونگذاری،‌افزود: فرماندهان ناجا هرگونه ایرادات قانونی و مشکلات کاری که پیش روی پلیس است را به نمایندگان مجلس گزارش دهند.
 
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور، گفت: با اصلاح یک قانون یا وضع یک قانون جدید می‌توان وضعیت بهتری را در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه ایجاد کرد.
 
صباغیان در ادامه با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات ناجا در سطح کشور، تصریح کرد: لازم است در خصوص حقوق و مزایای کارکنان پلیس تصمیم گیری‌های جدیدی صورت گیرد.
 
این مسئول با بیان این‌که ماموریت‌ها و فشارهای کاری پلیس می‌بایست به افراد جامعه و مسئولان انعکاس داده شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس، یک تکلیف شرعی است و نگاه مسئولان کشور در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا باید تغییر کند.
 
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تلاش می‌کنیم امکانات و تجهیزات کافی در اختیار کارکنان ناجا قرار گیرد تا آنها نیز به خوبی بتوانند به مسئولیت خطیر خود یعنی برقراری نظم و امنیت در جامعه بپردازند.
 
 به نقل از سایت پلیس، صباغیان با بیان این‌که پیشنهاد ها و راهکارهای کارشناسان پلیس در خصوص تصمیم گیری ها بسیار موثر است، گفت: از زحمات و مجاهدت های شبانه روزی کارکنان پلیس که در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند قدردانی می کنم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..