کمک بیش از یک میلیارد ریالی طلاب خواهر استان یزد در رزمایش همدلی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد: طلاب خواهر استان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای نیازمندان آسیب پذیر جامعه اهدا کردند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد کارگر شورکی گفت: در شرایط کنونی کشور و تعطیل شدن برخی مشاغل و ایجاد مشکلات اقتصادی ناشی از آن، بسیاری از هموطنان محترم، آسیب‌های زیادی از لحاظ تامین معیشت و گذران زندگی خود دیده اند.

وی افزود :  خوشبختانه امروزه، فرهنگ جامعه به حدی رشد پیدا کرده که مردم برای انجام امور خیر و کمک به نیازمندان در بحران ها، به صورت خودجوش اقدام می‌کنند و خیلی نیاز به تبلیغ و دعوت به همکاری نیست.
کارگر شورکی تأکید کرد: بانوان طلبه یزدی نیز در راستای کمک به نیازمندان جامعه از همان روز‌های نخستین شیوع ویروس منحوس کرونا وارد عرصه خدمت شدند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان تاکنون ۹۴۰ بسته غذایی، بهداشتی، پوشاک و… به ارزش یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال را بین نیازمندان استان توزیع کردند.
وی همچنین از مساعدت ۴۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی خواهران طلبه خبر داد وگفت: سه رأس گوسفند هم به ارزش ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، قربانی و بین نیازمندان توزیع شده است.
کارگر شورکی افزود : طلاب خواهر در مجموع یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح استان هزینه کردند . 
وی گفت : این کمک‌ها و همدلی و مواسات همچنان ادامه دارد و ان شاء الله بسته‌های غذایی در نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع) میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..