مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد:

لازمه جهش تولید ایجاد زیرساخت‌های مناسب سرمایه‌گذاری است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد گفت: ایجاد زیرساخت لازم برای حضور بخش‌خصوصی و سرمایه گذاران جزو برنامه‌های محوری سال‌جاری است که تحقق آن موجب جهش تولید و اشتغال خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز«سیدعلی عزالدینی» در جلسه بررسی وضعیت شهرک صنعتی مهریز در این شهرستان، افزود: برای تحقق اهداف باید بخش‌خصوصی همانند گذشته در کنار مسئولان برای اجرایی شدن برنامه‌های تولیدی و اشتغالزایی همراهی لازم را داشته باشد.

 
وی ادامه داد: تاکنون در سطح استان در شهرک‌های صنعتی اقدام‌های مورد نیاز مناسبی برای حضور بخش‌خصوصی و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی انجام شده ولی برای رسیدن به اهداف به همکاری نیاز است.
 
این مسئول به اهمیت پیگیری جاده شهرک صنعتی مهریز و همچنین وجود زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری در این منطقه اشاره و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد.
 
عزالدینی به نام‌گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید اشاره کرد و تحقق آن را جزو برنامه‌های مهمی دانست که در سایه همکاری می‌تواند به جهش تولید و اشتغال بیشتر بیانجامد.
 
«رضا زارعزاده» فرماندار مهریز نیز به وضعیت مناسب شهرک صنعتی مهریز و شرایط آن به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور اشاره کرد و خواستار حضور سرمایه‌گذاران شد.
 
این مسئول اظهار کرد: تمام زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در منطقه فراهم است و باید برای جهش تولید در سال‌جاری بیش از قبل اقدام کنیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..