فرماندار اردکان تاکید کرد:

توجه به مهارت‌محوری در اولویت آموزشی دانشگاه‌های اردکان

فرماندار اردکان تاکید کرد: آموزش‌ در دانشگاه باید به‌سمت مهارت‌محوری پیش برود و دانشجویان مهارت را در کنار مباحث تئوری دانشگاهی فرا بگیرند.

به گزارش یزدی نیوز«بهروز شهابی‌زاد» در نشست با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان که در خصوص مسائل این مراکز و برنامه‌های سال جدید آنان برگزار شد، رشد آموزش عالی و وجود مراکز دانشگاهی را یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه در شهرستان‌ها خواند و تصریح کرد: آموزش‌ها در دانشگاه باید به‌سمت مهارت‌محوری پیش برود و دانشجویان مهارت را در کنار مباحث تئوری دانشگاهی فرابگیرند.

 
وی با اشاره به این که یکی از مشکلات موجود در بین فارغ‌التحصیلان و صنایع، فارغ‌التحصیلانی با مدرک تحصیلی است که آموزش مهارت‌های لازم را ندیده‌اند، تاکید کرد: باید ساز و کاری تعریف شود تا از نظر متخصصان دانشگاهی در مسائل شهرستان نظیر محیط‌زیست، آب، صنعت و سایر مسائل استفاده شود که البته این کار به صورت خاص در چند موضوع مهم در فرمانداری انجام شده است.
 
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردکان، شهابی زاد در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید برای سال تحصیلی جدید، اخذ مجوز رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز شهرستان را دنبال کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..