پخش بیش از ۱۷ هزار دقیقه ویژه برنامه رمضانی از رادیو یزد

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به استقبال رادیو یزد از ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۷ هزار و ۸۲۰ دقیقه ویژه برنامه در قالب تولید، آرشیو و تامین از رادیو یزد پخش می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«داود سیروس» با اشاره به آمادگی رادیو یزد برای استقبال از ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه رمضان امسال، رادیو یزد ضمن انعکاس همدلی ها، مواسات و ایثار هم استانی‌ها، برنامه های مناسبی را برای همراهی با مخاطبان در ایام معنوی رمضان، تدارک دیده است، در این ماه ِ مبارک ۱۷ هزار و ۸۲۰ دقیقه ویژه برنامه بر روی آنتن رادیو یزد خواهد رفت.

 
او افزود: نجوای سحر و شهر یزدان ویژه برنامه سحر و افطار رادیو یزد است که هرکدام به مدت ۹۰ دقیقه و بطور زنده از رادیو یزد، پخش خواهد شد.
 
سیروس بیان کرد: ترتیل قرآن کریم، دو مرتبه در روز، ساعت پنج تا شش صبح و ۱۵ تا ۱۶ عصر به مدت ۶۰ دقیقه از موج رادیو یزد قابل دریافت است.
 
معاون صدای مرکز یزد افزود: تمنای وصال ویژه برنامه های شب قدر در این ماه مبارک است و برنامه های ویژه تفسیر، سخنرانی، چراغستان، بوستان قرآن و… از دیگر ویژه برنامه های رمضان در رادیو یزد است.
 
سیروس با اشاره به پخش سخنرانی هایی متناسب با ماه مبارک رمضان، گفت: دعای های توسل، کمیل، ندبه، نور، دعای هفتم صحیفه سجادیه، حدیث کساء و ادعیه متناسب این ماه، نیز در ساعات مختلف، از رادیو یزد پخش خواهد شد.
 
او با اشاره به فعالیت ویژه رادیو نمای یزد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به تناسب برنامه ها تصاویر زیبا و متنوع نظیر متن و ترجمه ادعیه، احادیث، و… در رادیو نمای یزد، بارگزاری و قابل بهره‌برداری خواهد بود.  
 
 به نقل از صدای و سیمای مرکز یزد، معاون صدای این مرکز در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع نه هزار ۲۷۰ دقیقه برنامه رمضانی در رادیو یزد تولید، چهار هزار و ۶۵۰ دقیقه برنامه تامین و سه هزار و ۹۰۰ دقیقه برنامه از آرشیو رادیو پخش خواهد شد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..