امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح کرد:

انتقاد از گرانی برخی اقلام در آستانه ماه رمضان

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه دولت باید حق بیمه برخی افراد را در ایام شیوع کرونا ببخشد، از گرانی برخی اقلام در آستانه ماه رمضان انتقاد کرد.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله سیدکاظم مدرسی در چهارمین نشست ستاد مواسات استان یزد اظهار داشت: تا به الان این بیماری در استان یزد نسبتاً مدیریت شده و در تهران طبق آمارها با افزایش‌هایی روبرو بوده است.

 
وی با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای کنترل کامل این بیماری در استان عنوان کرد: ستاد استانی کرونا باید برای محدودیت‌های رفت و آمدها تصمیم دیگری بگیرد تا دوباره شاهد شیوع کرونا در استان نباشیم.
 
نایب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: دیگر راه‌هایی هم که در حوزه کنترل شیوع کرونا در استان یزد وجود دارد باید مورد توجه باشد و همه در این زمینه تلاش کنیم.
 
مدرسی از افزایش قیمت‌ها در طول چند روز اخیر انتقاد کرد و گفت: انتظار بود با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم در این ایام با آن مواجه شدند شاهد افزایش قیمت از سوی دولت نباشیم؛ چرا برنج، شکر و برخی دیگر از محصولات را گران کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه هنوز برخی از نیازمندان شناسایی نشده‌اند گفت: طبعاً راهی برای شناسایی افرادی که با مشکل مواجه هستند وجود دارد، الان خیلی از افراد در حوزه پرداخت حق بیمه مشکل دارند؛ وقتی ما از مردم می‌خواهیم اجاره بهای املاک خود را ببخشند باید دولت هم وارد شود و حق بیمه‌ها را برای مدتی به مردم ببخشد.
 
امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: افرادی هم هستند که در حوزه پرداخت قبوض آب و برق و گاز واقعاً مشکل دارند، چه اشکالی دارد که هر شخصی از سوی ستاد کرونا به این ادارات معرفی شدند با تخفیف ۵۰ درصد مبلغ را از آنها بگیریم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..