تغییر سؤالات و نحوه نمره دهی ارزشیابی استادان در دانشگاه یزد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت اعمال یک سری تغییرات در نظام آموزشی دانشگاه ناشی از شیوع کرونا گفت: سؤالات و نحوه نمره دهی ارزشیابی استادان در نیمسال جاری تغییر می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز«قاسم بریدلقمانی» در جلسه شورای دانشگاه یزد، بر ضرورت توجه دانشگاهیان به مسئولیت‌های اجتماعی خود تأکید و اظهار کرد: وظیفه یکایک ما دانشگاهیان به عنوان یک قشر فرهنگی و دغدغه‌مند این است که نسبت به مسایل و مشکلات جامعه بی‌تفاوت نباشیم خصوصا در ایامی که کشور با بحران‌هایی نظیر بحران اخیر ناشی از اپیدمی ویروس کرونا مواجه است.

 
رئیس دانشگاه یزد ضمن قدردانی از آن دسته از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویانی که بدون هیچ چشمداشتی در این ایام برای رفع مشکلات دانشگاه و جامعه فعالیت می‌کنند، افزود: خدمات این افراد در زمینه کمک به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی، تولید لباس‌ گان پزشکی، راه‌اندازی کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و حتی حضور شبانه‌روزی به مدت بیش از یک تا دو ماه در واحدهای تولید و توزیع مواد ضدعفونی و مایحتاج عمومی غیرقابل توصیف و ستودنی است.
 
«محمدتقی صادقی» معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد، با اشاره به اهمیت اعمال یک سری تغییرات در روند اجرایی دانشگاه یزد، اظهار کرد: با توجه به این‌که عمده فعالیت آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه یزد در نیمسال جاری به صورت مجازی انجام شده، با هماهنگی دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه مقرر شده سؤالات ارزشیابی استادان در سامانه گلستان متناسب با وضعیت موجود تغییر کند.
 
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد،با بیان این‌که در ارزشیابی جدید هم سوالات و هم نحوه نمره دهی به نظرات تغییر می‌کند، افزود: جزییات این تغییر، بزودی به پردیس‌های آموزشی ابلاغ می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..