تیم های فولاد و تربیت نوین یزد مقتدارانه در لیگ کشوری حضور می یابند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تاکید کرد : تیم های فولاد و تربیت نوین یزد باید مقتدرانه در لیگ های دسته اول و دوم باشگاه های کشور حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مسعود شریعتی در جلسه ای که با حضور نایب رییس و دبیر هیات فوتبال استان یزد تشکیل شد ، بر حمایت و حضور قوی تیم های این استان در لیگ آزادگان تاکید کرد .
وی اضافه کرد: مسوولان اجرایی و ورزشی استان یزد با همکاری هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان بدنبال پیگیری مسائل و مشکلات و حل نیازهای این دو تیم هستند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار کرد : ویترین فوتبال استان یزد قطعا در لیگ های کشوری این دو هستند و لذا برای حضور آنها کارهایی صورت گرفته و تداوم دارد .
شریعتی اظهار امیدواری کرد ؛ با حمایت مسوولان و همکاری بخش خصوصی مسائل و نیارهای فولاد یزد و تربیت نوین مرتفع و خواسته علاقمندان به فوتبال استان یزد برآورده شود .
در این جلسه نایب رییس هیات فوتبال استان یزد از آخرین وضعیت دو تیم فولاد و تربیت نوین یزد و مسائل و نیارهای آنها گزارشی ارایه کرد .
احمد نارگونی همچنین به لزوم حمایت و همراهی مسوولان ارشد استان یزد در حل مسائل نقدینگی و تامین هزینه های این دو تیم در فصل جاری رقابت های کشوری تاکید کرد .

بخش نظردهی بسته شده است..