رئیس شورای اسلامی استان یزد:

استقرار دولت الکترونیک در مدیریت شهری برای توسعه همه‌جانبه ضروریست

‌رئیس شورای اسلامی استان یزد با بیان این‌ که تعامل شوراها با نمایندگان مجلس راهگشای بسیاری از مشکلات توسعه‌ای است، گفت: تخصیص بودجه توسط دولت برای ایجاد ساختار شهرهای هوشمند و استقرار دولت الکترونیک در مدیریت شهری برای توسعه همه جانبه ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز«سیدمحمود میرابوالقاسمی» در جمع منتخبین استان یزد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تلاش برای تحقق شعار امسال را مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران نظام دانست و اظهار کرد: جهش تولید در گروی تعامل، همفکری و پشتکار عمومی است.

 
وی افزود: این مهم با استفاده از پتانسیل شوراها و توجه به ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی محقق می‌شود.
 
 رئیس شورای اسلامی استان در ادامه کاهش بروکراسی اداری در سال جدید را عاملی موثر برای کاهش هزینه‌های عمومی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود دانست و گفت: تشکیل جلسات مشترک به صورت فصلی به منظور پیشبرد اهداف توسعه در استان و تحقق مطالبات مردمی از مجاری قانونی ضروری است.
 
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان یزد و همچنین لزوم انجام امور مردم، تصریح کرد: تخصیص بودجه از طرف دولت به منظور ایجاد ساختار شهرهای هوشمند و استقرار دولت الکترونیک در کشور و مدیریت شهری از جمله موارد حائز اهمیت در توسعه همه جانبه است.
 
میرابوالقاسمی در پایان از منتخبین استان یزد در مجلس شورای اسلامی خواست؛ در جهت ایجاد توسعه متوازن و تخصیص اعتبار به‌ صورت عادلانه در استان تمامی تلاش خود را به‌کارگیرند و در تصویب طرح‌ها و لوایح ارسالی از سوی شورای عالی استان‌ها همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..