پنج کشته و زخمی پیامد حوادث رانندگی یزد

no-thumbs

رییس پلیس راهور استان یزد گفت: سه فقره تصادف فوتی در سه نقطه از شهر یزد و اردکان رخ داد که در این حوادث سه تن کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرهنگ منصور جمشیدی افزود: از این تعداد حوادث یک فقره تصادف جرحی بین یک دستگاه سواری پراید و یکدستگاه موتورسیکلت در چهارراه فضای سبز یزد اعلام شد که در این حادثه راکب ۷۰ ساله موتورسیکلت به بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی علت این حادثه را از سوی کارشناسان پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب موتورسیکلت و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پراید اعلام کرد.

این مسوول ضمن اشاره به حادثه رانندگی که در تقاطع شهید رجایی بین یکدستگاه کامیون بنز و موتورسیکلت رخ داد خاطر نشان کرد: در این حادثه که به علت عدم توجه به جلو راننده کامیون رخ داد.

جمشیدی گفت: راکب موتورسیکلت مجروح و ترک نشین موتورسیکلت ۵۰ ساله جان

خود را از دست داد.

وی در ادامه در خصوص دیگر حادثه رانندگی که در اردکان رخ داد گفت: در این حادثه که در بلوار شهید دهستانی رخ داد راکب ۲۰ ساله موتورسیکلت در دم فوت کرد و ترک نشین وی که جوانی ۱۸ ساله بود به مراکز درمانی منتقل شد.

رییس پلیس راهور استان یزد در خصوص علت این حادثه نیز گفت: با توجه به اینکه راننده خودرو مقصر از محل متواری شده است تحقیقات ماموران پلیس در جهت شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..