یکهزار و ۵۰۰ ورزشکار ابرکوهی زیر پوشش بیمه قرار گرفتند

رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه اعلام کرد : تاکنون بیش از یکهزار و 500 ورزشکار این شهرستان زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز رضا خاموشی چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان پیرامون این موضوع به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد ورزشکار بیمه شده بطور سازمان یافته در۵۰ کلاس آموزشی رشته های مختلف ورزشی برادران و خواهران فعالیت دارند.

وی اظهار کرد : به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت ۲۴تیم ورزشی در سالن ورزشی فجر استادیوم شهید پور اکبری ابرکوه و شهدای مهردشت این شهرستان هرشب با استقبال ورزش دوستان برگزار می شود.

این مسوول ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این اداره بعداز برگزاری مسابقات جام رمضان برگزاری مسابقات فوتبال و جام حذفی است.

وی بابیان اینکه ۱۵مکان ورزشی عمومی و خصوصی برای اوقات فراغت جوانان ونوجوانان درنظر گرفته شده است ، خاطرنشان کرد : خانوادها می توانند در جهت پر کردن اوقات فراغت ، فرزندان خود را به این اداره راهنمائی کنند.

خاموشی اعلام کرد : رشته های ورزشی شامل، شنا، فوتبال، بدمینتون، بستکتبال، والیبال، ورزشهای رزمی، بوکس، اسکیت، تکواندو، پینگ پنگ، ووشو، پهلوان زورخانه ای و کشتی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان درنظر گرفته شده است.

رییس اداره ورزش وجوانان ابرکوه یادآور شد : چهارهزار و ۵۰۰ ورزشکار ابرکوهی در۳۰ هیات مختلف ورزشی فعالیت دارند .

شهرستان ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری غرب یزد واقع شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..